جنگ با آتش (Firefight) نسخه ۱٫۰۴ منتشر شد!

با درود فراوان،
نسخه ۱٫۰۴ بازی مهیج جنگ با آتش (Firefight) منتشر شد!
جنگ با آتش (Firefight), اولین بازی آنلاین ساخته شده توسط نابینایان ایرانی میباشد، که در سبک FPS، بازیکنان خود را به چالش میکشد.
این بازی مرتبا در حال بروزرسانی بوده، و قابلیت های جدیدی به آن افزوده میشود.

تغییرات در نسخه تازه عبارتند از:

  • شروع کار بر یک صفحه گفتگو مجزا برای بازی. اگر همه چیز به خوبی پیش برود، اطلاع خواهیم داد!
  • هم اکنون، اگر سرور از دسترس خارج شود، به صورت خودکار بازگردانی خواهد شد. درست مانند نسخه های قدیمی!
  • Preloader (پیش بارگزار) بهبود یافت. هم اکنون میتوان از این قابلیت در کامپیوتر های دارای رم یک گیگابایت (و بالا تر) استفاده کرد.
  • به درخواست شما، کلید های حرکتی دوربین برابر با کلید های حرکتی شده اند. اگر کلید های حرکتی خود را تغییر دهید، کلید های حرکتی دوربین هم تغییر میکنند. گیج کننده است؟ خودتان امتحان کنید!
  • همانطور که وعده داده شده بود، افزوده شدن ماموریت ها به بازی آغاز شد. ماموریت اول پیش از این بروزرسانی، و ماموریت دوم نیز همراه این بروزرسانی به بازی افزوده شدند.
  • یک اسلحه جدید افزوده شد، M2 browning machinegun. این اسلحه محدوده آتش بسیار بالا، میزان آسیب و ظرفیت گلوله بسیار خوبی دارد. اگرچه، هنگامی که این اسلحه در حال استفاده است، شما به هیچ شکلی نمیتوانید حرکت کنید. نه شیرجه زدن، نه پرش، نه قدم زدن، هیچ کدام ممکن نیستند تا هنگامی که یک اسلحه دیگر را به دست بگیرید.
  • یکی از مشکلات مرتبط با پرش حل شد.
  • هم اکنون میتوانید یک بازیکن را در منوی امتیازات جستجو کنید!. کافیست وارد منوی مذکور شده، کلید S را فشار داده و نام بازیکن مورد نظر را تایپ کنید!
  • برخی مشکلات رادار حل شد. هم اکنون میتوانید از رادار به خوبی استفاده کنید!

شما میتوانید این بازی مهیج را از صفحه رسمی جنگ با آتش دریافت نمایید.
در صورت بروز هرگونه مشکل، انتقاد و یا پیشنهاد، میتوانید ما را در بخش نظرات همین مطلب در جریان بگزارید، و یا به انجمن گروه مراجعه نمایید.
سر فراز باشید!

این نوشته در اطلاعرسانی, بازی ارسال و , , , , , , , , , برچسب شده است. افزودن پیوند یکتا به علاقه‌مندی‌ها.

2 پاسخ به جنگ با آتش (Firefight) نسخه ۱٫۰۴ منتشر شد!

  1. مهدی قادری می‌گوید:

    با درود و خسته نباشید خدمت همتون
    به نظرِ من این بازی با وجودِ جذابیت هایی که داره، توش اتفاقاتی، خواسته یا ناخواسته، افتاد که مقداری از بازیکن هاش رو از دست داد
    تا الان به رعایتِ عدالت توی این بازی توجه شده و به نظرم هنوز جا داره که بیشتر توجه بشه
    طبیعیه، وقتی بازیکنی بیاد بازی کنه، چه توی مپ تازه کارا، و چه توی مپ اصلی، از جایی که بدبخت نمیدونه سلاح های مختلف چی هستن و چه کاربردی دارن، یه دفعه نمیدونه از کجا دوتا draggen خورده فرقِ سرش و مرده، طبیعیه که دیگه بازی نمیاد و بازی براش جذاب نخواهد بود
    البته که این کشتن از راهِ دور و این غافل گیر کردن برای من یا اون قاطل شیرین خواهد بود ولی خب آدم باید همه چی رو منطقی در نظر بگیره
    خلاصه حرفم اینه، موو کردنِ همه ی پلیرها به مپِ نوبی اشتباهِ بزرگی بود، چون خیلی از پول دارا رفته بودن اونجا و اونایی که تازه اکانت ساخته بودن رو با draggen میزدن
    پری روز سالوادر این کارو کرد و من دیدم، یکی از کسایی که قربانیِ این ماجرا شد ثامان نیکوپرست بود که تازه من دیروز صبح فهمیدم اونه
    یا دوتا بازیکن جدید به اسم عبدالله و محمد مهدی که تقریبا تازه با این بازی آشنا شده بودن، با اینکه من نکات مهم رو یادشون دادم و تقریبا بازی رو یاد گرفتن
    وقتی از مپ نوبی اومدن و اسلحه خریدن، خوشحال بودن از اینکه پولدار شدن، یه دفعه ای در ارزِ ۵ ثانیه با ۳ تا draggen میمیرن
    خب این کمی بازی کن رو دل زده میکنه، باید براش چاره ای اندیشید
    خب طبیعتا جنگ باید از راهِ دور باشه، ولی اینکه تیرِ draggen که خیلی خطر ناکه، سخت گیر میاد برای کسی که پولدار نیست، خیلی عزاب آوره که تازه گیرش هم بیاره و آیا عالم بتونه توی کشتنش موفق بشه یا نه
    به نظرم وقتی کسی میمیره باید کمتر پول از دست بده تا بتونه بیشتر برای پیروزی تلاش کنه
    دوتا بحثِ دیگه هم هست، که میرم سر مهم ترینش
    قطعا آفلاین شدن وسط جنگ، نا عدالتی ترین کارِ ممکنه
    ولی خب ممکنه واقعا من وسط جنگ برام کارِ خیلی ضروری ای پیش بیاد و واقعا نتونم بازی کنم، البته که این به شخصِ خودم مربوطه نه به حریفی که دارم باهاش میجنگم
    ولی مجازات کردن هم جایز نیست، به نظرم شما باید کاری کنید که هر پلیری بلا استثنا، وسط جنگ حدِ اقل تا سه دقیقه نتونه آفلاین بشه
    دیگه اگه تا سه دقیقه تونست از دستِ حریف فرار کنه و آفلاین بشه، هرچند بازم بی عدالتیست، ولی دیگه حق داره و یه جورایی به سرعت عملِ حریف هم مربوطه که نتونسته اونو توی سه دقیقه بگیره
    اینجوری مجبور نیستید کسی رو محدود کنید
    و آخرین چیزی که به ذهنم رسید، نگه داریِ وسایل یا بهتره بگم یه انبار واسه پلیر هاست
    خب قطعا بیش از یه اکانت داشتن به مشکلاتی که پیش میاره نمی ارزه و مشکلی نیست که هرکی یه اکانت فقط داشته باشه
    ولی واقعا این خیلی بده که جایی برای نگه داریِ وسایل نباشه
    شما اگه بتونید یه کاری کنید که هر پلیر بتونه حدِ اقلش برای خودش یه کلبه ای بسازه که بتونه قسمتی از وسایلش رو درش زخیره کنه، مطمئنم که بازی کنان ۱۰ برابر زیاد تر میشن، چون حدِ اقل امیدوارن که یه انباری واسه زخیره دارن
    که بتونن برای اون انبار سرباز و تانک استخدام کنن برای مواظبت از کلبه شون در برابرِ دشمن
    و جوری باشه که من برای کشتنِ سربازها و تانکهای اون کلبه، یا خراب کردنِ اونجا و به دست اوردنِ وسایلش به زحمتِ زیادی بیفتم و در این راه مجبور بشم پولِ زیادی در حدِ ۳ ملیون خرج کنم، برای خریدِ سلاح ها و تیرهای کافی، که حتی ممکن باشه من توی این راه کشته بشم
    خلاصه به نظرم اینطوری بچه ها خیلی بیشتر و بهتر میتونن وقت صرفِ بازی کنن، نه اینکه اولویت فقط یه کشتن و گرفتن آیتمها باشه
    ببخشید که سرتون رو درد اوردم، ولی امیدوارم که بازی روز به روز بهتر و بهتر بشه
    و البته بازم میگم که توی مدیر های این بازی، من بشخصه از مدیریتِ silk راضی نیستم
    موفق باشید

دیدگاهتان را بنویسید